دستهایم را دوست دارم، خیلی مهربان است... برایم چای میریزداجازه میدهد چانه ام را رویش بگذارم و کنار پنجره بارش باران را نگاه کنم... اشکهایم را نرم از صورتم پاک میکند. فنجان چای را برایم نگه میدارد تا جرعه جرعه آن را بنوشم... فکرهای آزاردهنده ام را برایم در دفترم مینویسد تا ذهنم سبک شود... انگشتان پاهایم را وقتی از خستگی زیاد زوق زوق میکنند برایم میمالد. وقتی سردم میشود، پتو را آرام رویم میکشد، بالش را زیر سرم مرتب میکند تا راحت تر بخوابم... کتابی که میخوانم را برایم آرام ورق میزند... اتاقم را مرتب میکند و لباسهایم را مرتب تا میکند، برایم غذا میپزد و ظرفها رو میشوید... شب ها کنار صورتم روی بالش دراز می کشد تا احساس تنهایی نکنمصبحها زنگ ساعت را خاموش میکند بدون آنکه از چشمهایم کمک بگیرد، تا کمی بیشتر بخوابم! وقتی بیدار میشوم پرده را کنار میزند تا نور خورشید را حس کنم. خوشحالم که دستهایم را دارم... گاهی باید " دستبوس" خودمان باشیم! آنا...ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: سه شنبه 19 دی 1396 ساعت: 16:16
ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 23:31
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آنا...ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 23:31
ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 20:51
خمش کن، من چو تو بودمخمش کردم، بیاسودماگر تو بشنوی از منخمش باشی، بیاسایی...#مولانا...من یه ویژگی دارم، که به نظر از دوران بلوغم به این ور بارزتر شده. این که خیلی خیلی برام مهمه که از نظر بقیه خوب به نظر برسم. یعنی جوری باشم که مورد تایید همه باشم. این اتفاق نمیفته... منطق میگه که محاله ، راضی نگه داشتن همه، مهر تایید گرفتن از همه!اما نمی دونم چه چیز زبون نفهمی درون من هست، که دست بردار نیست از کمال گرایی و دنبال حرف و تاکید بقیه بودننمی دونم بقیه هم این تو وجودشون هست یا فقط منم که اذیت میشم اینجوری...هییییی بگذریم!اون بازارچه شفا بود چند پست پیش گفتمش،یه ترم سه ای که استعداد غیر قابل وصفی داره تو نقاشی و البته سرعت ترسیم بالاش!!!!!غرفه کار هاش رو دیدم و سفارش دادم برام یه طرح رو بزنهمتناسب با حالم...زدمش روی دیوار جلوی میزم که ببینمش مدامکه آدم بشم بلکه یه کم... آنا...ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 20:51
ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 20:51
ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 20:51
تنهایی کافه رفتن را یاد بگیرتنهایی مهمانی رفتن راتنهایی سفر رفتن راتنهایی خرید کردن راتنهایی خوابیدن راکه اگر تقدیرت سال ها تنها ماندن بود از همه این چیزها جا نمانی#به_خاطر_خودت_میگویمساز بزن که انگشتانت به وقت نبودنش چیزی را لمس کند که خوش آهنگ باشد که بتوانی بی شراب و بی یار هم مست شوی#به_خاطر_خودت_میگویمخانه ات را با گلدان و شمع و عود و موسیقی سبز و روشن و زنده نگه دار که کاشانه ات آرامشکده ات باشد#به_خاطر_خودت_میگویمهر روز به آشپزی کردن عادت کنکه آشپزی کردن به خاطر آن بشقاب روبرویت از سرت بپردکه احترام به جسمت را یاد بگیری#به_خاطر_خودت_میگویمدوستان زیادی داشته باش که دنیایت را با آدم های زیادی قسمت کنی، که دنیایت تنها به یک نفر ختم نشود#به_خاطر_خودت_میگویمورزش کن ، کتاب بخوان ، بنویس ، موسیقی گوش کن ، برقصکه انرژی نهفته در درونت را به سمت درستی هدایت کنی#به_خاطر_خودت_میگویمگاهی دستت را بگذار در دست کودک درونت بگذار ببرد تو را هر جا که دلش خواست، که یادت باشد زندگی شوخی به اشتباه جدی گرفته شده ماست#به_خاطر_خودت_میگویمخودت را ببخش، که حق لذت بردن از زندگی را از خودت نگیری، حق دوباره شروع کردن را#به_خاطر_خودت_میگویمساعتی را در روز نیایش کن که نترسی که در هنگام ترسیدن به دست هایی که هرگز دریغ نمیشوند بیاویزی#به_خاطر_خودت_میگویمخودت را دوست داشته باش که کسی نتواند آنقدر بزرگ شود که آنا...ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 20:51